Wsparcie mailowe technologii dostępnościowych Google
Opublikowane w: Aktualności ze świata technologii asystujących
Autor: Sylwester Piekarski - s.piekarski@uw.edu.pl, Dodane w dniu: 05-02-2018
(Zrzut ekranu – Strona GOOGLE ACCESSIBILITY BLOG)
Zespół ds. Ułatwień dostępu Google uruchomił specjalny zespół wsparcia dla osób niepełnosprawnych. Zespół pomocy technicznej udziela odpowiedzi na pytania dotyczące korzystania z technologii wspomagających w produktach Google, oraz funkcji dostępności w usługach Google.
Usługa została udostępniona na prośbę społeczności osób używających technologii dostępności w produktach Google.
Ze wsparcia można skorzystać od poniedziałku do piątku w godzinach 8: 00-17: 00 czasu PST.
Wsparcie jest dostępne w języku angielskim za pośrednictwem Email.
Pisać można na adres: mailto:disability-support-external@google.com
Odpowiedź od przedstawiciela pomocy technicznej powinniśmy otrzymać w przeciągu 72 godz.
Zespół pomocy technicznej pracuje nad poszerzeniem swojego wsparcia na inne języki i kanały komunikacji.
Źródło
Dodatkowo ze sklepu Google można pobrać i zainstalować na urządzeniu z Androidem aplikację o nazwie “Usługi Pomocy Google”, za pośrednictwem której w razie problemów można udostępnić ekran swojego urządzenia konsultantowi pomocy technicznej Google. Aplikacja dostępna jest pod tym linkiem:
https://play.google.com/store/apps/details?id=com.google.android.apps.helprtc&hl=pl
czas PST – standardowy czas pacyfiku. Więcej o nim można przeczytać tutaj