Płatne praktyki absolwenckie w biurach Urzędu m.st. Warszawy

Szanowni Państwo,

ruszyła rekrutacja kandydatów na płatne praktyki absolwenckie w biurach Urzędu m.st. Warszawy. Zgłoszenia przyjmujemy do 14 lipca 2025 r.

Oferta skierowana jest do pełnoletnich absolwentów szkół średnich i wyższych, którzy w dniu rozpoczęcia praktyki nie ukończyli 30. roku życia oraz dotychczas nie odbywali praktyki absolwenckiej w Urzędzie m.st. Warszawy.

Oferta dostępna jest w Biuletynie Informacji Publicznej m.st. Warszawy Praktyki absolwenckie w biurach urzędu – Biuro Zarządzania Zasobami Ludzkimi – BIP

Termin praktyk: 1 sierpnia – 31 października 2025 r. (od poniedziałku do piątku w godzinach 08.00-16.00)

Wnioskowanie o miejsce w Domach Studenta (akademikach) od 9 czerwca – 4 lipca 2025

W dniach 9 czerwca – 4 lipca trwa I tura wnioskowania o miejsce w Domach Studenta dla obecnych studentów Uniwersytetu. Wnioski o zakwaterowanie należy składać w systemie USOS.

Czytaj dalej „Wnioskowanie o miejsce w Domach Studenta (akademikach) od 9 czerwca – 4 lipca 2025”

Helpdesk Dostępnościowy – wsparcie w obszarze dostępności cyfrowej

Biuro ds. Osób z Niepełnosprawnościami oferuje możliwość skorzystania ze specjalistycznego wsparcia w zakresie dostępności cyfrowej. Wsparcie oferowane jest jednostkom naszej uczelni oraz osobom wyznaczonym do działań związanych z dbaniem o dostępność cyfrową lub podejmujących działania związane z dostępnością cyfrową w jednostkach naszej uczelni.

Do skorzystania z Helpdesku Dostępnościowego zapraszamy wszystkie osoby, które zajmują się tworzeniem, projektowaniem, rozwijaniem, redagowaniem lub zarządzaniem stronami internetowymi, aplikacjami mobilnymi, materiałami multimedialnymi i wszelkimi treściami cyfrowymi, np. filmami, dokumentami cyfrowymi czy e-learningiem.

Oferujemy pomoc i wsparcie w obszarze:

  • rozwiązywania problemów związanych z zapewnieniem dostępności cyfrowej,
  • implementowania standardów dostępności zgodnie z wymogami ustawy o dostępności cyfrowej (WCAG 2.1 AA),
  • przeprowadzania audytów i testów dostępności,
  • zastosowania technologii wspomagających w zakresie dostępności cyfrowej,
  • przygotowywania zapisów i wymogów zapewniających dostępność cyfrową w zadaniach zleconych,
  • dzielenia się dobrymi praktykami w zakresie rozwiązań dostępnych cyfrowo.

Dostępność cyfrowa to nie tylko obowiązek, ale również szansa na przyjazne, czytelne i dostępne treści dla jak najszerszego grona odbiorców. To ważny element tworzenia otwartej i inkluzywnej uczelni!

Działanie realizowane jest w ramach projektu UWażni na Dostępność – Uniwersytet Równych Szans.

Serdecznie zapraszamy do kontaktu z Koordynatorem działania, lub Specjalistą ds. dostępności cyfrowej.

Wsparcie dla doktorantów

W celu zwiększenia dostępności kształcenia i badań naukowych w Biurze ds. Osób z Niepełnosprawnościami powołano konsultantki, które obejmą wsparciem doktorantów.  Działanie to jest wynikiem realizacji projektu UWażni na Dostępność – Uniwersytet Równych Szans.

Wszyscy doktoranci, których stan zdrowia wpływa lub utrudnia realizację procesu kształcenia w Szkole Doktorskiej, mogą skorzystać z konsultacji z BON. (nie musi być to udokumentowane orzeczeniem o stopniu niepełnosprawności). Zgodnie z Regulaminem Szkół Doktorskich osoby studiujące w Szkołach Doktorskich mogą się ubiegać o przyznanie indywidualnego trybu kształcenia lub o czasowe zawieszenia kształcenia.   Konsultacja to rozmowa, podczas której staramy się lepiej zrozumieć każdą indywidualną sytuację — omawiamy szczegóły sytuacji zdrowotnej i jej wpływ na realizację zadań akademickich, po to, aby zapewnić odpowiednie wsparcie.  Efektem konsultacji może być rekomendacja BON dla Dyrekcji Szkoły Doktorskiej. Konsultacje mogą odbyć się w formie stacjonarnej lub zdalnej.

Konsultantki ds. doktoranckich i dostępności badań:

Szkoła Doktorska Nauk Humanistycznych, Szkoła Doktorska Nauk Społecznych

Aleksandra Rosochacka, aj.rosochacka@uw.edu.pl

Szkoła Doktorska Nauk Ścisłych i Przyrodniczych, Międzydziedzinowa Szkoła Doktorska

Dorota Malicka, d.malicka@uw.edu.pl

Serdecznie zapraszamy!

Programy dla studentów

W ramach realizacji projektu UWażni na Dostępność – Uniwersytet Równych Szans w Biurze ds. Osób z Niepełnosprawnościami uruchomiono dwa programy skierowane do studentów w spektrum autyzmu ­– Wsparcie na Starcie oraz z diagnozą ADHD/ADD – UWażni.

Wsparcie na Starcie

Program Wsparcie na Starcie skierowany jest do osób rozwijających się w spektrum autyzmu, które są na początku swojej edukacji na Uniwersytecie Warszawskim i mogą  liczyć na wsparcie w okresie adaptacji do nowego otoczenia, wyzwań, zasad organizacyjnych oraz nowych osób.

Wsparcie obejmuje:

  1. Serię regularnych konsultacji (ok. 8-10 konsultacji w skali roku akademickiego) wspierających w okresie pierwszego roku studiów. Pomagają one w bieżącej ocenie indywidualnych potrzeb i planowaniu sposób rozwiązania pojawiających się trudności.
  2. Opinię na potrzeby ustaleń z Wydziałem dotyczącą zalecanego wsparcia akademickiego, między innymi:
    • dostosowanie organizacyjnej strony zajęć i egzaminów,
    • możliwość korzystania ze wsparcia technologicznego,
    • indywidualne zmiany dotyczące harmonogramu zaliczeń,
    • ewentualne zmiany wymiaru nieobecności.
  3. Możliwość udziału w spotkaniach organizowanych przez tutorów – studentów wyższych lat. Spotkania mają na celu oswojenie różnych aspektów życia uniwersyteckiego oraz integrację środowiska osób rozwijających się w spektrum autyzmu.
  4. Dla studentów Wydziałów: Archeologii, Biologii, Fizyki, Historii, Neofilologii, Psychologii, Socjologii oraz dla studentów Instytutu Kultury Polskiej możliwe jest również indywidualne wsparcie tutorów – bardziej doświadczonych studentów wyższych lat. Wsparcie dotyczy np.:
    • planowania procesu uczenia się,
    • rozumienia spraw organizacyjnych i formalnych,
    • strategii nawiązywania kontaktów,
    • orientacji w przestrzeni i usługach uniwersytetu (np. w usługach i przestrzeni biblioteki).

Koordynatorka programu Aleksandra Byczek – a.byczek@uw.edu.pl

UWażni

Program UWażni skierowany jest do osób z diagnozą ADHD/ADD – zarówno tych, które dopiero rozpoczynają studia, jak i tych z wyższych lat.

W ramach programu UWażni studenci mogą skorzystać z następujących rozwiązań:

  1. Seria do 10 spotkań z konsultantką-psychologiem. Spotkania odbywają się wokół indywidualnie ustalonych aktualnych potrzeb i zgodnie z indywidualnie ustaloną częstotliwością. Mają służyć poznaniu dotychczasowych i rozwinięciu nowych strategii radzenia sobie z konsekwencjami ADHD na polu nauki, codziennego planowania, realizacji osobistych celów i potrzeb oraz budowania wspierających kontaktów w środowisku uczelni. 
  2. Ustalenie możliwych dostosowań trybu studiowania w ramach indywidualnej organizacji studiów.
  3. Możliwość udziału w cyklicznych spotkaniach tematycznych dotyczących doświadczenia studiowania z ADHD dla studentów korzystających z programu.

Koordynatorka programu Agnieszka Byskoa.bysko@uw.edu.pl.

Regulamin udziału we wsparciu.

Harmonogram szkoleń na lipiec 2025

W marcu 2025 r. rozpoczął się cykl szkoleń realizowanych w ramach projektu UWażni na Dostępność – Uniwersytet Równych Szans. Poniżej przedstawiamy harmonogram wsparcia zaplanowanego na najbliższy miesiąc.

Udział w szkoleniach jest możliwy wyłącznie po wcześniejszej rejestracji oraz pozytywnej kwalifikacji. Aby otrzymywać informacje o szkoleniach, należy zapisać się na forum informacje na platformie kampus.

Pytania ws. szkoleń prosimy kierować na adres: szkolenia.bon@uw.edu.pl.

Harmonogram wsparcia w projekcie UWażni na Dostępność – Uniwersytet Równych Szans w okresie 01.07.2025-31.07.2025  

Lp.Rodzaj wsparciaTermin
GodzinyTytułAdres
1.Szkolenie4 lipca 2025 09:00-15:30Trudne sytuacje dydaktyczne ze studentami w kryzysie zdrowia psychicznego.ul. Dobra 55,00-312 Warszawa, sala 1.132
2.Szkolenie4 lipca 2025 09:00-15:30Trudne sytuacje dydaktyczne ze studentami w kryzysie zdrowia psychicznego.  ul. Dobra 55,00-312 Warszawa, sala 1.138
Wcześniejsze harmonogramy wsparcia w projekcie

Harmonogram wsparcia w projekcie UWażni na Dostępność – Uniwersytet Równych Szans
w okresie 01.06.2025 – 30.06.2025
 

Lp.Rodzaj wsparciaTermin
GodzinyTytułAdres
1.Szkolenie3 czerwca 20259:00-16:00Świadomość niepełnosprawności
w  środowisku akademickim.
ul. Dobra 55,00-312 Warszawa, sala 3.110
2.Szkolenie6 czerwca 20259:00-14:15Trudne sytuacje dydaktyczne ze studentami w kryzysie zdrowia psychicznego. (grupa 1)ul. Krakowskie Przedmieście 26/28, Siedziba Centrum Nauczania Języków Obcych, sala 14
3.Szkolenie6 czerwca 20259:00-14:15Trudne sytuacje dydaktyczne ze studentami w kryzysie zdrowia psychicznego. (grupa 2)ul. Krakowskie Przedmieście 26/28, Siedziba Centrum Nauczania Języków Obcych, sala 22
4.Szkolenie09 czerwca 20259:00-16:00Neuroróżnorodność w środowisku akademickim- zrozumieć ADHD
i spektrum autyzmu w kontekście osób dorosłych
ul. Dobra 55,00-312 Warszawa, sala 1.120
5.Szkolenie10 czerwca 20259:00-16:00Budowanie dobrych praktyk
w obszarze inkluzywności i dostępności.
ul. Dobra 55,00-312 Warszawa, sala 1.120
6.Szkolenie11 czerwca 20259:00-16:00Asertywność w kontaktach
z osobami z niepełnosprawnościami.
ul. Dobra 55,00-312 Warszawa, sala 1.132
7.Szkolenie12 czerwca 20259.00-14.00Prosty język w praktyce.On-line
8.Szkolenie12 czerwca 20259:00-10:30Uniwersytet inkluzywny. Jak wspierać osoby ze społeczności LGBTQ+On-line
9.Szkolenie16 czerwca 202509:00-15:45Neuroróżnorodność w środowisku akademickich- zrozumieć ADHD i spektrum autyzmu u osób dorosłych.ul. Dobra 55,
00-312 Warszawa sala 3.120
10.Szkolenie23 czerwca 20259:00-15:45Jak zapobiegać kryzysom i reagować w trudnych sytuacjach czyli zasady i strategie w pracy ze studentamiWydział Chemii, ul. Ludwika Pasteura 1 sala 29
11.Szkolenie26 czerwca 20259:00-16:00Słowa mają moc – jak skutecznie przeciwdziałać zjawiskom niepożądanym (mowa nienawiści
i hejt).
ul. Dobra 55,00-312 Warszawa, sala 1.120
12.Szkolenie30 czerwca 20259:00-15:45Wsparcie osób zależnych (starszych osób w rodzinie lub bliskich) – psychologiczne aspekty.ul. Dobra 55,00-312 Warszawa, sala 1.128
13.Szkolenie30 czerwca 202509:00-15:45Neuroróżnorodność w środowisku akademickich- zrozumieć ADHD i spektrum autyzmu u osób dorosłychul. Dobra 55,00-312 Warszawa, sala 1.110

Harmonogram wsparcia w projekcie UWażni na Dostępność – Uniwersytet Równych Szans
w okresie 28.04.2025 – 30.05.2025
 

Lp.Rodzaj wsparciaTermin
GodzinyTytułAdres
1.Szkolenie24 kwietnia9:00-14:00Prosty język w praktyceOn-line
2.Szkolenie28 kwietnia 20259:00-16:00Neuroróżnorodność w środowisku akademickim- zrozumieć ADHD
i spektrum autyzmu w kontekście osób dorosłych.
ul. Dobra 55,
00-312 Warszawa sala 1.138
3.Szkolenie12 maja 20259:00-16:00Neuroróżnorodność w środowisku akademickim- zrozumieć ADHD
i spektrum autyzmu w kontekście osób dorosłych.
ul. Dobra 55,
00-312 Warszawa sala 1.138
4.Szkolenie13 maja 20259:00-16:00Świadomość niepełnosprawności
w środowisku akademickim.
ul. Dobra 55,
00-312 Warszawa sala 1.138
5.Szkolenie15 maja 20259:00-10:30Uniwersytet inkluzywny. Jak wspierać osoby ze społeczności LGBTQ+.On-line
6.Szkolenie21 maja 20259.00-15.00Budowanie dobrych praktyk w obszarze inkluzywności i dostępności.ul. Dobra 55,
00-312 Warszawa sala 1.138
7.Szkolenie22 maja 20259:00-16:00Komunikacja z trudnym studentem.ul. Dobra 55,
00-312 Warszawa sala 1.138
8.Szkolenie22 maja 202511:00-13:00Równościowy Uniwersytetul. Dobra 55,
00-312 Warszawa sala 1.138
9.Szkolenie28 maja 20259:00-16:00Profilaktyka zdrowia psychicznego
w kontekście zaburzeń lękowych
i depresyjnych.
ul. Dobra 55,
00-312 Warszawa sala 1.138
10.Szkolenie29 maja 20259.00-15.00Prosty język i skuteczna komunikacja w administracji uniwersyteckiejul. Dobra 55,
00-312 Warszawa sala 1.138

Harmonogram wsparcia w projekcie UWażni na Dostępność – Uniwersytet Równych Szans w okresie 17.03.2025- 15.04.2025 (aktualizacja z dn. 26.03.2025)

l.p.Rodzaj wsparciaTermin
GodzinyTytułAdres
1.Szkolenie17 marca 20259:00-15:00Prosty język i skuteczna komunikacja w administracji uniwersyteckiej.ul. Dobra 55,
00-312 Warszawa sala 1.138
2.Szkolenie17 marca 20259:00-15:30Profilaktyka zdrowia psychicznego
w kontekście zaburzeń lękowych i depresyjnych.
ul. Dobra 55,
00-312 Warszawa sala 1.128
3.Szkolenie20 marca  20259:00-15:00Prosty język i skuteczna komunikacja w administracji uniwersyteckiej.ul. Dobra 55,
00-312 Warszawa, sala 1.120
4.Szkolenie27 marca  20259:00-15:30Neuroróżnorodność w środowisku akademickim- zrozumieć ADHD
i spektrum autyzmu w kontekście osób dorosłych.
ul. Dobra 55,
00-312 Warszawa, sala 1.138
5.Szkolenie7 kwietnia 20259.00-16.00Neuroróżnorodność w środowisku akademickim- zrozumieć ADHD
i spektrum autyzmu w kontekście osób dorosłych.
ul. Dobra 55,
00-312 Warszawa, sala 1.138
6.Szkolenie14 kwietnia 20259:00-15:00Prosty język i skuteczna komunikacja w administracji uniwersyteckiej.ul. Dobra 55,
00-312 Warszawa, sala 1.120
7.Szkolenie14 kwietnia 202514:00-15:30Praca ze studentami ze szczególnymi potrzebami edukacyjnymiul. Dobra 55,
00-312 Warszawa, sala 1.138
8.Szkolenie14 kwietnia 202515:45-19:00Kryzysy psychiczne – rozpoznawanie i sposoby postępowania dla nauczycieli akademickich UWul. Dobra 55,
00-312 Warszawa, sala 1.138
9.Szkolenie15 kwietnia 20258:30-15:30Świadomość niepełnosprawności w środowisku akademickim.ul. Dobra 55, 00-312 Warszawa, sala 1.110
10.Szkolenie15 kwietnia 202510:00-11:30Praca ze studentami ze szczególnymi potrzebami edukacyjnymiul. Dobra 55, 00-312 Warszawa, sala 1.410
11.Szkolenie15 kwietnia 202511:45-15:00Kryzysy psychiczne – rozpoznawanie i sposoby postępowania dla nauczycieli akademickich UWul. Dobra 55, 00-312 Warszawa, sala 1.410

Dzień Świadomości Dostępności na Uniwersytecie Warszawskim

Z okazji Dnia Świadomości Dostępności na Uniwersytecie Warszawskim w auli Wydziału Neofilologii odbyło się spotkanie poświęcone wyzwaniom i rozwiązaniom w obszarze dostępności oraz praw osób z niepełnosprawnościami.

Gości Uniwersytetu powitał prof. dr hab. Maciej Raś, Prorektor ds. studenckich i jakości kształcenia oraz Paweł Wdówik – Koordynator Dostępności UW.

Wydarzenie uświetnił swoją obecnością Pan Minister  Łukasz Krasoń, Pełnomocnik Rządu ds. Osób Niepełnosprawnych, który podzielił się wiedzą i doświdczeniem oraz osobistymi doświadczeniami na temat budowania społeczeństwa w pełni dostępnego dla wszystkich.

Wykład prof. Maríi Soledad Cisternas Reyes

Główną częścią wydarzenia było wystąpienie prof. Maríi Soledad Cisternas Reyes – chilijskiej prawniczki, specjalnej wysłanniczki Sekretarza Generalnego ONZ do spraw niepełnosprawności i dostępności i współautorki Konwencji o prawach osób z niepełnosprawnościami. Pani profesor wygłosiła wykład pt. „Znaczenie podnoszenia świadomości: kluczowy czynnik wdrażania Konwencji ONZ o prawach osób z niepełnosprawnościami” dzieląc się dobrymi praktykami w zapewnianiu dostępności.

Na zdjęciu: Profesor María Soledad Cisternas Reyes (po prawej) z asytentką.

Po wykładzie pani profesor goście odpowiadali na pytania publiczności.

Wizyta prof. Cisternas Reyes w BON UW.

Mieliśmy zaszczyt gościć panią profesor w Biurze ds. Osób z Niepełnosprawnościami i porozmawiać o jej misji i działalności. Prof. Cisternas okazała się niezwykle otwartą osobą, a jej wizyta była dla nas niezwykle wartościowym i inspirującycm doświadczeniem.

Spotkanie z piosenką francuską z tłumaczeniem PJM

Koło Kultury Frankońskiej oraz Biblioteka Wydziału Neofilologii zapraszają na spotkanie z piosenką francuską, które odbędzie się 8 maja o godz. 18.00 w Bibliotece Wydziału Neofilologii. Zaprezentujemy piosenki czasu kontestacji przełomu lat 60. i 70. Posłuchamy m.in. Jacques Dutronca, Sylvie Vartan i Anne Sylvestre.

Piosenki będą tłumaczone na język migowy.

Wykład i spotkanie z jedną z autorek Konwencji ONZ o prawach osób z niepełnosprawnościami

Zaproszenie na wyjątkowe wydarzenie z okazji Dnia Świadomości Dostępności

Biuro ds. Dostępności oraz Biuro ds. Osób z Niepełnosprawnościami Uniwersytetu Warszawskiego mają zaszczyt zaprosić na niezwykłe spotkanie z jedną z autorek Konwencji ONZ o prawach osób z niepełnosprawnościami.

Data: 12 maja 2025 r.
Godzina: 11:30
Miejsce: Aula, budynek Wydziału Neofilologii, ul. Dobra 55, Warszawa

Goście specjalni:

  • Prof. María Soledad Cisternas Reyes
    Chilijska prawniczka i aktywistka na rzecz praw osób z niepełnosprawnościami. Była przewodniczącą Komitetu ONZ ds. Praw Osób z Niepełnosprawnościami oraz Specjalną Wysłanniczką Sekretarza Generalnego ONZ ds. Niepełnosprawności i Dostępności. Jej praca miała kluczowe znaczenie dla opracowania i wdrożenia Konwencji ONZ o prawach osób z niepełnosprawnościami.
  • Wiceminister Łukasz Krasoń
    Pełnomocnik Rządu ds. Osób z Niepełnosprawnościami, aktywnie zaangażowany w tworzenie polityk wspierających osoby z niepełnosprawnościami w Polsce.

Program wydarzenia:

  • 11:30 – Powitanie uczestników. Paweł Wdówik Koordynator ds. dostępności na Uniwersytecie Warszawskim;
  • 11:35 Wystąpienie prof. dr hab. Macieja Rasia – Prorektora ds. Studenckich i Jakości Kształcenia Uniwersytetu Warszawskiego;
  • 11:45 – Wykład gościnny – Prof. María Soledad Cisternas Reyes. „Znaczenie podnoszenia świadomości: kluczowy czynnik wdrażania Konwencji ONZ o prawach osób z niepełnosprawnościami”;
  • 12:30 – Dyskusja z udziałem Ministra Łukasza Krasonia oraz publiczności na temat osób z niepełnosprawnościami w Polsce.

Wydarzenie będzie prowadzone w języku angielskim i polskim z zapewnionym tłumaczeniem symultanicznym oraz tłumaczeniem na Polski Język Migowy.

Prosimy o potwierdzenie udziału do dnia 10 maja 2025 r. poprzez wysłanie wiadomości na adres: dostepnosc@uw.edu.pl. W treści wiadomości prosimy o zgłaszanie indywidualnych potrzeb związanych z uczestnictwem w spotkaniu.

Informacja o spotkaniu do pobrania

Nieodpłatna grupa wsparcia z elementami psychoedukacji dla młodych dorosłych

Przeżywasz kryzys psychiczny? Masz poczucie “utknięcia” w życiu? Czujesz się osamotniona(y)? Chcesz lepiej poznać siebie, poprawić swoje relacje?

Zapraszamy do udziału w grupie wsparcia z elementami psychoedukacji, podczas której będziemy rozwijać m.in. umiejętności:

  • budowania poczucia własnej wartości i sprawczości,
  • nawiązywania i rozwijania relacji z rówieśnikami,
  • rozpoznawania swoich zasobów i mocnych stron,
  • radzenia sobie ze stresem,
  • komunikacji bez przemocy.

Grupa dla osób z terenów wiejskich województwa mazowieckiego

GRUPA WSPARCIA Z ELEMENTAMI PSYCHOEDUKACJI DLA OSÓB W WIEKU 20-26 LAT

Prowadzą: Anna Szpotowicz, Hanna Strzałkowska – psychoterapeutki.

Spotkania rozpoczną się w maju/czerwcu po zebraniu grupy chętnych.

Cykl obejmuje:

  • 2 warsztaty sobotnie w godzinach 10:00-16:00;
  • 7 spotkań w czwartki o godzinie 18:00;

ZAPISY: tel. 508 350 320, zapisy@tpm.org.pl

TOWARZYSTWO POMOCY MŁODZIEŻY WARSZAWA, UL. NOWOLIPKI 2

Badania wykorzystania sztucznej inteligencji (AI) w medycynie, edukacji oraz opiece nad osobami z niepełnosprawnościami

Szanowni Państwo,

Nazywam się Agata Gaworek i jestem studentką ostatniego roku studiów magisterskich na Uniwersytecie Warszawskim. W ramach pracy magisterskiej, pod promotorstwem prof. Dariusza Tworzydło, prowadzę badania dotyczące wykorzystania sztucznej inteligencji (AI) w medycynie, edukacji oraz opiece nad osobami z niepełnosprawnościami.

Celem pracy jest analiza możliwości implementacji technologii AI w leczeniu i rozwoju osób z niepełnosprawnościami. Badanie ma również na celu określenie poziomu wykorzystania oraz akceptacji narzędzi opartych na AI w tej dziedzinie. Grupą docelową badania są osoby z niepełnosprawnością oraz ich opiekunowie, dlatego Państwa pomoc byłaby niezwykle cenna dla mojej pracy.

Ankieta, do której wypełnienia serdecznie zapraszam, jest całkowicie anonimowa i dobrowolna. Jej wyniki zostaną wykorzystane wyłącznie w celach naukowych.

https://forms.gle/qAbwJy7jPMaSzuWv7

Sztuczna inteligencja odgrywa coraz większą rolę w naszym codziennym życiu. Choć intensywniej mówi się o AI dopiero od kilku lat, jej historia sięga drugiej połowy XX wieku. Już w 1997 roku komputer pokonał mistrza świata w szachach, a w 2000 roku roboty chirurgiczne przeprowadzały operacje z minimalnym udziałem człowieka. Dziś AI oferuje ogromne możliwości, ale jednocześnie stawia przed nami wyzwania. Więcej informacji znajdą Państwo po wypełnieniu ankiety. 

Będę niezwykle wdzięczna za poświęcenie kilku minut na udział w badaniu. Jeśli mają Państwo pytania lub chcieliby podzielić się dodatkowymi spostrzeżeniami – zapraszam serdecznie do kontaktu: aa.gaworek@student.edu.uw.pl

Z wyrazami szacunku,
Agata Gaworek